MİM




Selamlar arkadaşlar çok mutlu bir hafta sonu dilerim hepimize...
Blogcanlardan sevgili Meleklerimle ve sevgili Pembe dolaptakiler arkadaşlarım beni mimlemişler dilim döndüğünce cevaplamaya çalışayım..

İşte sorular ve cevaplarım...
1- Neden bloğunun adı ....?
 Bloğumu ani bir kararla açmıştım o zaman blog bilgim çok azdı kendi adımı kullanmak istedim ama hanife ismiyle ilgili isimler alınmıştı bende yanına bir ekledim...
2-En vazgeçemediğim kitabım:
Bir çok kitabım var ama en önemlisi kutsal kitabımız..
Kendimle ilgili 3 doğru 1 yalan şey:
1.Çok tez canlıyım...
2.Kimseyi kırmak istemem...
3.Hep pozitif olmaya çalışırım..
1.Konuşmayı hiiiiç sevmem :)))
 3- En çok istediğin şey(ler) ?
Sevdiklerimle beraber sağlıklı,huzurlu,şükürlü,bol ibadetli bir hayat yaşamak ve İnşaAllah bu dünyadan Rabbimin rızasını kazanarak ayrılmak...
Son olarak..
Hayat felsefeni belirleyen söz nedir?
Bu dünya kimseye kalmamış banada kalmıyıcak ve su akar yolunu bulur ...

Cevaplamak isteyen arkadaşlar sıra sizde... 
Yazımı bitirmeden önce;
Blog deposu arkadaşıma teşekkür etmek istiyorum bir çok blogcu arkadaşımda olduğu gibi benimde izleme butonunda sorun vardı farkında değildim...
Sayfasında izleme butonunu nasıl düzenleyebiliriz diye faydalı bir post yayınlamış..
Sayfasına gidebilmek için bir tık