KISIR TARİFİ



Hayırlı,huzurlu,sağlıklı bir hafta dilerim hepimize...
Hem sağlıklı hemde besleyici bir tarif var sırada..
Hepizimin bildiği farklı tatlar katarakta yaptığımız bir lezzet kısır...
Tarifimize geçelim dilerseniz..
3 çay bardağı ince bulgur
Maydanoz
Dereotu
Domates
Salatalık
Sıvıyağ 
Salça
Bulguru tel süzgeçte yıkadım ince bir kat olucak şekilde tencereye yaydım...
Bulgur kabaracak kadar sıcak su ilave ettim suyu fazla koymamak gerekiyor...
Yeşillikleri ayıkladım yıkadım suyu süzüldükten sonra minik minik doğradım...
Domates ve salatalıkları yıkadım onlarıda küçük doğradım...
Taze soğan olmadığı için ben kuru soğan kullandım..
Kuru soğanın acılığını ve diriliğini almak için soğanı minik minik doğrayın...
Tuzla ovduktan sonra yıkayıp suyu süzüldükten sonra kullanabilirsiniz..
Bulgur kabardıktan sonra sıvıyağ ve salça ekleyip karıştırdım...,
Diğer malzemeleride ekleyip karıştırdım.. 
Arzuya göre limon suyu ilavesiyle servis yapabilirsiniz...
Afiyet şifa olsun..