KREMALI,ÇİKOLATALI SÜTLÜ TATLI


Sağlıklı,bereketli bir hafta dilerim hepimize...
Dün Yeşim hanımın sitesinde çikolatalı sütlü tarifini görünce hazır evde krema varken deneyim dedim..
Yeşim hanım kakao yazmayı unutmuş bende tarifi değiştirmeyim diye kullanmadım rengini çikolatayla ayarladım bu yüzden biraz açık oldu..
Evdekilerde bende beğendim lezzeti ve kıvamı yerinde bir tatlı denemenizi tavsiye ederim..
Ben tarifi yaptığım şekilde yazdım tarifin orjinali için bir tık.. 
Tatlının tarifine geçelim dilerseniz..
1litre süt
1 kutu(200 gram)krema
2 kahve fincanı toz şeker
1 kahve fincanı un
1 kahve fincanı nişasta
1 kahve fincanı kakao (ben kullanmadım)
30 gram tereyağı
60 gram bitter çikolata artı 3 yemek kaşığı damla çikolata
Çikolata ve yağ hariç malzemeleri tencereye koydum göz göz olana dek karıştırarak pişirdim...
Ocaktan aldım yağ ve çikolatarı ilave ettim el blendırı ile pürüzsüz kıvam olana dek çırptım..
Kaselere yüksekten dökerek doldurdum..
Oda ısısına gelene dek beklettim..
Daha sonra stereç filmle üzerini kapadım dolabta beklettim..
Üzerini ince kıydığım beyaz çikolatayla süsledim..
 Krema ve çikolata kullanmadan sütlü tatlı yapmak isterseniz için bir tık..
 Afiyet şifa olsun