MEYVELİ,ÇİKOLATALI PAMUK KEK

Hayırlı Cumalar dilerim hepimize Cumamız mübarek olsun..
Kek yapmayıda yemeyide çok seviyorum kakaolu,çikolatalı keklerden ziyade meyveli kekleri daha çok seviyorum..
Özelliklede kuru kayısı ve kuru üzüm keke çok hoş bir lezzet veriyor..
Tarifimize geçelim dilerseniz..
3 yumurta
1 su bardağı şeker
1 su bardağı süt
1 çay bardağı sıvıyağ
2,5 su bardağı un
1 paket vanilin
1 paket kabartma tozu
1 çay bardağı kuru üzüm
5,6 tane kuru kayısı
2 mandalin kabuğu rendesi
Damla çikolata
Yumurta ve şekeri koyu bir kıvam alana dek çok iyi çırptım..
Süt ve sıvıyağıda ilave edip çok az çırptıktan sonra un,vanilin ve kabartma tozunu ekledim karışacak miktar kadar çırptım..

Yağladığım kek kalıbına döktüm.. 
Kuru üzüm,minik minik doğradığım kuru kayısıyı,mandalin kabuğu rendesini kalıptaki hamura ilave ettim damla çikolatayıda ekleyip kaşıkla hafif karıştırdım..
Isıtılmış fırında pişirdim...
*Bizim evde meyveli kekleri herkez sevmediği için hamuru kalıba döktükten sonra kuru meyveleri hamurun bir bölümüne ekliyorum kalan kısmına yalnızca damla çikolata ekleyip çikolatalı yapıyorum..
*Kuru üzüm ve kuru kayısıyı beş dakika kadar suda beklettim yıkayıp suyunu süzdükten sonra kullandım bir dahaki sefere suda bekletmeden kullanmayı düşünüyorum...

*Kekleri pişirip ılıyınca veya soğuyunca kalıptan çıkarırım bu kez soğumadan çıkarmaya kalktım hem sıcağın birazda meyvelerin kalıba yapışmasıyla görüntü bozuldu bende çikolata sos ve hindistan ceviziyle görüntüyü düzelttim..
Afiyet şifa olsun..