Eğer yaşadığınız yerle sizin frekans arasında uyum yoksa o ortamda mutlu olamıyorsunuz


Evrende her şey enerjiden oluşuyor ve her birimizin bir frekansa sahip olduğunu daha önce bir çok yazımızda konu ettik. Yaşadığımız alanların, eşyaların, duvarın,toprağın hafızasına inanırım. bizden önce yaşanlan her şey kaydolur. .Eğer yaşadığınız yerle sizin frekans arasında uyum yoksa o ortamda mutlu olamıyorsunuz
Bizlerin bir frekansı olduğu gibi yaşadığımız alanlarında enerji alanı ve sahip olduğu bir frekansı var. Ve eğer yaşadığınız yer ile uyum yok ise asla o ortamda mutlu olamıyorsunuz. Hatta burası işyeriniz ise başarınızı dahi etkileyebiliyor. Çevrenizde çok fazla görmüşsünüzdür. Bazı iş yerleri sürekli el değiştirip durur ve her gelen kapamak zorunda kalır. Bu tamamıyla o alanın enerjisi ile alakalı bir durumdur. Sizden önce orada yaşanmış her şey kayıtlı durur. Doğru düzenlenmediği temizlenmediği sürece aynı akibet (başarısızlık mutsuzluk, huzursuzluk) devam edecektir. Bu bir fengshui kuralıdır.
Kullanmadığınız (özelliklede sizde kötü anısı olan) hiç bir eşyayı evinizde tutmayın.Eşyalarında enerjisi vardır.Evinizin enerjisini bozar.

Blog yazdığım yıllar boyunca bir şeyi öğrendim ki : bazı şeyleri sürekli söylüyorum 2. 3. baskı mı oluyor diye düşünürdüm ama siz ne kadar bahsetseniz de arada gözünden kaçanlar ve ilk defa öğrenenler mutlaka oluyor. Yada bilenlere de hatırlatma oluyor diye düşünüyorum 
Yıllardır enerji ile çok fazla ilgiliyim ve enerjimizi arındırmanın- frekansımızı artırmanın ne kadar önemli olduğunu ve her şeyin neredeyse başı olduğununu çok iyi biliyorum. Bu yüzden kısa kısa aralara sıkıştırıyorum ki sizlere de hatırlatma olsun:)