KARDAN ADAM


 Hayırlı,huzurlu çok mutlu bir hafta dilerim hepimize...
Sevgili Zelihada kardan adamları görünce pek bir beğendim bende deneyim dedim...
Gözleri yapmak için evde minik şeker yoktu bende damla çikolata kullanınca  benim şeker kardan adamlar hayalet kardan adam oluverdiler...
Gözleri için evde en minik malzeme ne bulabilirim diye ararken kuş üzümü buldum onları kullandım siz bulabilirsiniz minik çikolata veya şeker kullanın görüntü daha güzel olur...

İlk defa yaptığım tariflerin çoğunda olduğu gibi bu tarifide yarım ölçü yaptım....
Tarifimize geçelim dilerseniz..
Yarım paket toz şanti ( Toz şekilde kullanılacak)
Yarım su bardağı pudra şekeri
100 ml. süt kreması
1,5 su bardağ hindistan cevizi
Kardan adam toplarını birbirine tutturmak için çubuk kraker
Bonibon
2,3 dilim havuç
Göz ve düğme için kahverengi şekerleme
Pudra şekeri ve  kremayı iyice çırptım toz krem şanti  ve bir buçuk su bardağı kadar hindistan cevizini ekleyip çırpmaya devam ettim.
 Hazırladığım hamur toparlanana kadar azar azar hindistan cevizi  ekledim çokta fazla eklemenize gerek yok dolapta durunca kıvamı koyulaşıyor...
Şekil vermeye başladım yumuşak bir kıvamda olduğu için şekil vermekte zorlanınca biraz dolapta beklettim..
Daha sonra dolaptan aldım hem gövdesi için hemde kafası için irili ufaklı yuvarlaklar yaptım.
Kardan adamın sağlam durması için gövdesine çubuk kraker batırdım üzerine kafasını koydum..
Kardan adamlar dolapta durdukça kıvamı katılaştığı için hepsinde çubuk kraker kullanmadım...
Kuş üzümleriyle göz yaptım..
Havuçtan burun yaptım en son bıçakla dudak çizdim..
Bonibonlarlada süsleyince kardan adamlar hazır...
Not..Elinizin altında 1,5 bardaktan fazla hindistan cevizi bulundurun ama kıvamı kontrol ederek kullanın..
Dolapta durduğu zaman kolayca kıvam alan bir tarif...
 Bunlarda hayalet kardan adamlar:))))
Afiyet şifa olsun.. 
Meleklerimle arkadaşım beni mimlemiş kendisine teşekkür ediyorum kısmetse en kısa zamanda cevaplayacağım..
Selametle kalın...