MEVSİM SALATASI


Hayırlı,sağlıklı bir gün dilerim tüm ziyaretçilerime...
Kek,kurabiye,pastaya kısacası hamur işlerine ilgim oldukça fazla....
Sağlıklı beslenme adına artık salata türü gıdalarada ağırlık vermeye çalışıyorum..
Bu günlerde değişik salata tarifleri deniyorum bazı salatalar bir parça ekmekle benim bir öğünümü oluşturuyor kısmetse onlarıda paylaşacağım İnşaAllah...
Artık yaş yavaş yavaş ilerliyor  metobolizma yavaşlamaya başlıyor kilolarda sorun olmadan dur demek lazım..
Bende güzel bir karışık salata yaptım yanına birde kuru fasulye varsa yemeye doyum olmaz...


Rabbimin verdiği nimetlere sonsuz şükürler olsun deyip tarife geçiyorum....
4 tane mor lahana yaprağı
1 tane havuç
Bir tutam maydanoz
7 yaprak marul
6 dal taze soğan
Limon
Tuz
Marul,taze soğan,maydanoz,lahana yapraklarını yıkadım sirkeli suda bir müddet beklettim...
Yıkayıp suyunu süzdürdüğüm salata malzemelerini ince ince kestim...
Havucu yıkadım kabuklarını kazıdım rendenin iri tarafıyla rendeledim...
Bütün malzemeleri karıştırdım limon suyu ve az tuzla tatlandırdıktan sonra salatamız hazır..
Afiyet şifa olsun...