PRATİK,LEZZETLİ BÖREK TARİFİ




Hayırlı,sağlıklı ve çok mutlu bir hafta dilerim hepimize...
Hem pratik hemde lezzetli bir börek tarifim var sırada..
Çökeleği ev halkından herkez sevmediği için eklemedim yalnızca patatesli yaptım....
Tarifimize geçelim dilerseniz....


1.Önce tencereyi hafif yağladım bir taneye yufkayı biraz buruşturarak resimdeki gibi tencereye serdim..
2.Haşladığım kabuklarını soyup rendelediğim patatesi yufkanın üzerine yaydım..
Kenardan taştırdığım yufkayla patateslerin üzerini kapadım..
3.Altı kısık ocakta tencereyi ara ara döndürerek böreğin altını pişirdim..
Böreğin üzerine hafif yağ gezdirdim böreği ters çevirdim yağı az gelirse tencerenin kenarından az  yağ dökebilirsiniz ...
4.Diğer tarafıda pişince böreğimiz servise hazır..

Bunlarda burada tarifini verdiğim kardan adamları yaptıktan sonra kalan kremayla yaptığım truflarım..
Şimdilik benden bu kadar selametle kalın...