KÖZLENMİŞ PATLICAN SALATASI


Hayırlı,sağlıklı,huzurlu bir gün dilerim hepimize...
Mübarek üç aylara girdik Rabbim bu günlerin kıymetli bilerek geçirmeyi bizlere nasip eylesin..
 Zeynep hanımın bloğunda görüp denediğim bir tarif var sırada..
Acılı yemekleri yiyemediğim için ben acı eklemedim... 
Evdekilere salatayı tattırdım fikirlerini sordum herkes ayrı bir fikir beyan etti sizde denerseniz fikrinizi paylaşırsanız sevinirim..
Tarifimize geçelim dilerseniz..
Közlenmiş patlıcan
Sarımsak
Dereotu
Maydanoz
Domates salçası
Tuz
Sıvıyağ
Yapılışı:
Çok az sıvıyağda salçayı hafif kavurdum...
Közlenmiş patlıcanı ve ince ince kıyılmış sarımsağı ekledim...
Salçanın kokusu çıkana dek 2-3 dakika kadar kavurdum...
Tuzu attım kıydığım yeşillikleride ilave ettim...
Ocağın altını kapattım salatamız servise hazır...
Afiyet şifa olsun..