YAZ TÜRLÜSÜ



Hayırlı Cumalar dilerim cümlemize..
Hem mübarek üç ayların hemde Cumamızın hayırlara vesilesi olmasını dilerim..
İnşaAllah mübarek günleri layıkıyle dolu dolu geçirmeyi Rabbim nasip eylesin..
İbadetimiz,şükrümüz çok olsun İnşaAllah..

Türlüyü severim hem pratik,sağlıklı ve kolay bir yemek..
Tarifimize geçelim dilerseniz..
2 tane patlıcan
3 tane biber
1 baş kuru soğan
4 tane küçük domates
3 tane patates

1 kaşık salça
Sıvıyağ
Patlıcanların kabuklarını alacalı soydum doğradım tuzlayıp acısının çıkması için beklettim...
Biberleri ve kabuklarını soyduğum patatesleride doğradım...
Domateslerin kabuklarını soyup doğradım..
Soğanları minik minik kesip sıvıyağda hafif kavurdum...
Patlıcan,biber ve patatesleri ekleyip hepsini biraz kavurdum...
Domatesleri ardından salçayı ekleyip biraz daha kavurup sıcak su ekledim..
Pişmesine yakın tuz ekledim...

Yemeğimiz pişince altını kapattım..
Çabuk pişen bir yemek olduğu için suyu çok fazla koymamakta fayda var...
Afiyet şifa olsun..