BEYAZ ÇİKOLATALI MOUSSE


Hayırlı Ramazanlar hayırlı Cumalar dilerim cümlemize...
Rabbim ibadetlerimizi kabul günahlarımızı af eylesin..
İçinde bulunduğumuz günlerin hürmetine müslüman alemine yardım etsin..
Gazzede,Suriyede bizim bildiğimiz ve bilmediğimiz yerlerde yaşanan vahşetin en kısa zamanda sona ermesini nasip eylesin..
İnsanlıktan nasibini almamış varlıkları Rabbim ıslah eylesin (Amin)..


Özellikle yazın yenebilecek pratik,hafif tatlı varifim var..
Sevgili Yeşimin sayfasından görüp denedim..
Malzemelerimz...
1 su bardağı soğuk süt
1 poşet sade şanti
Yarım çay bardağı pudra şekeri
1 küçük limon kabuğu rendesi
2,3 damla limon suyu
4/1 su bardağından biraz fazla çikolata
1 paket vanilin
Çikolatayı benmari usulü erimeye bıraktım..
Diğer malzemelerin hepsini derin bir karıştırma kabına koydum önce düşük sonra yüksek ayarda kabarana ve koyulaşana kadar çırptım..
Eriyen çikolatayı sıcak halde karışıma ekledim iyice karışana kadar çırptım..
Kuplara paylaştırdım..
Arzuya göre süsledim..
Afiyet şifa olsun..