Blog Keşif Etkinliği


Sevgili  Blogger arkadaşlarım iyi ki blog açmışım yoksa bu samimi dünyayı bilemeyecek ve sizleri tanıyamayacaktım.Çok mutluyum inanın sizleri tanıdığım ve bir şeyler paylaştığım için.Yeni bloglarla tanışmak, onların güzel paylaşımlarından haberdar olmak istiyorum ve hepinizin ilgisini çekecek bir etkinlik paylaşıyorum.

Blog Keşif Etkinliği daha önce pek çok blogda yapıldı ve oldukça da yararlı olduğunu düşünüyorum. 

Bu etkinlik sayesinde yeni bloglar keşfediyoruz ve yeni blogger arkadaşlarımıza destek olmuş oluyoruz. Amacına ulaşabilmesi için lütfen sizlerde bloglarınızda duyurmayı ihmal etmeyin. (Özellikle takipçi sayısı fazla olan bloggerlar lütfen ilk günlerinizi hatırlayın ve yayımlayarak destek olun:)))Lütfen!

 Ve etkinliği paylaşıyorum :))
Yapılması gerekenler
  • Bu postun altına blogunuzun linkini bırakın ve blogunuzun paylaşımları hakkında kısa bir bilgilendirme yazın.
  • Varsa blogunuza ait facebook,twitter,instagram hesabınızın linkini de bırakabilirsiniz.(İsteğe bağlı)
  • Etkinlik haberini blogunuzda duyurmanız ulaşacağımız kişi sayısını arttıracaktır. Böylece daha fazla bloggerla tanışmış olacağız ve keşfedilmemiş birçok blogu keşfetme fırsatı elde edeceğiz…

 Yorum yazarken beni bilgilendir seçeneğini seçerek yorumları ve cevapları takip edebilirsiniz.
Bu etkinlikte bende yorum alanındaki tüm blogları takip edeceğim.Sizler de beni takip etmeyi unutmayın ama :)))
Herkes takip ettİği kişinin yorumunun altına takip ettiğini yazarak(yoruma/cevap) ,karşılıklı olarak bloglarımızı takip edip,yeni blog komşularımızla tanışmış olacağız .

Sevgili arkadaşlar yorumlar çok fazla olduğu için görünmüyor hepsi.Aşağıda "daha fazla yükle" yazıyor onu tıklarsanız görünecektir.