KUŞ YUVASI BÖREĞİ


Hayırlı,sağlıklı ve çok mutlu bir hafta dilerim hepimize....
Bu böreğin görüntüsünü ve yerken fazla dağılmamasını pek beğendim önümüzdeki günlerde değişik iç malzemelerle  yapıp paylaşacağım İnşaAllah..
Tarifimize geçelim dilerseniz...
7 kaşık sıvıyağ
2 yemek kaşığı yoğurt
2 tane yufka
Ispanak
Çökelek
Üzeri için
Sıvıyağ
Yumurta sarısı
Yoğurt



Yoğurt ve sıvıyağı karıştırdım.....
Bir tane yufkayı tezgaha yaydım...
Fırçayla yoğurt karışımından yufkanın üzerine sürdüm ikinci yufkayıda diğer yufkanın üzerine serdim üzerine yoğurt karışımından sürdüm yufkayı bıçakla 8 eşit parçaya böldüm....
Kestiğim parçaları sigara böreği sarar gibi sarmaya başladım yarısından fazlasını rulo yaptıktan sonra  resimdeki kuş yuvası şeklini verdim...
Şekil için buradaki videodayada bakabilirsiniz...
Börekleri tepsiye dizdim iç malzemeden böreklerin boş kısımlarına koydum...(resimlerin bazılarını gece çektiğim için görüntü çok net değil malesef)
Evdeki herkez çökeleği sevmedği için bazılarını yalnızca ıspanaklı yaptım...
Yumurta sarısı,çok az miktarda sıvıyağ,yoğurt karıştırıp böreklerin üzerine sürdüm...
Susam ve çörekotu serptim fırına verip pişirdim..
Afiyet şifa olsun...