TAVUKLU SALATA


 Hayırlı Cumalar dilerim hepimize..
Cumamız mübarek olsun arkadaşlar...
Daha önce burada bahsettiğim gibi salata türü sağlıklı gıdalara ağırlık vermeye çalışıyorum...
Tavuklu pilav yapmak için tavuk haşlamıştım birazı kaldı bende ne yapayım derken salatada kullanmaya karar verdim..
Daha önce bu tarife benzer bir tarif görmüştüm tvde..
Tarifi tamamen göz kararıyla yaptım...
İçinde tavuk olduğu için yapıldığı gün tüketilmesi gereken tariflerden hepimizin bildiği gibi et ve süt ürünleri en kolay bozulabilen gıdalardan...
Tarifimize geçelim dilerseniz..
Haşlanmış patates
Kornişon turşu 
Mayonez 
Ev yoğurdu (fazla sulu olmasın diye süzdüm)
Haşlanmış tiftiklenmiş tavuk 
sarmısak
tuz

Haşlanmış ve soğumuş patateslerin kabuklarını soydum doğradım....
Turşuyu dilimledim..
Yoğurdu,mayonezi,rendelediğim sarmısağı ekledim (ev halkı sarmısak konmasa daha güzel olur diye düşünüyorlar)
Yoğurt karışımını,patatesi ,tavuğu ve turşuyu karıştırdım en son damak tadına göre tuzla tatlandırdım ( her zaman az miktarda tuz kullanırım) salatamız hazır..
Afiyet şifa olsun..