ÇÖREKOTLU TAM BUĞDAY UNLU EKMEK TARİFİ


 Sağlıklı,huzurlu,çok mutlu bir hafta dilerim hepimize..
Farklı lezzetlerde ekmek tarifi denemelerim devam ediyor..
Evdekilerde ev yapımı ekmekleri beğenince bizim evde çok sık ekmek yapılacak demektir..
Bu defa hamura çörekotu ekledim ekmeğe güzel bir koku kattı...
Tarifimize geçelim dilerseniz..
 Ölçü kaplarım ekmek makinesinin ölçü kaplarıdır..
2 bardak tam buğday unu
1 bardak beyaz un

Yarım bardak ılık su 
Yarım bardak ılık süt
1,5 yemek  kaşık yoğurt
2 yemek kaşığı zeytinyağ
1 büyük ölçü tozşeker
1 küçük ölçü tuz (Ben çok az tuz tükettiğim için tuz miktarı bana biraz fazla geldi evdekilerin damak tadına gayet uygundu)
1 küçük ölçü insant maya
1 yemek kaşığı çörek otu

Makinenin haznesinin bir tarafına kuru malzemeleri koydum,diğer kenarına sıvı malzemeleri koydum makinenin 3 nolu kepek ekmek proğramını seçtim..
Kabuk ayarını orta yapıp 900 grama ayarladım hepsi bu kadar..
Afiyet şifa olsun...