PORTAKAL KABUKLU SÜTLAÇ TARİFİ



 Hayırlı Cumalar dilerim hepimize Cumamız mübarek olsun..
Rabbim bu mübarek günün hürmetine bizleri af eylesin..
Daha önce burada tarifi verdiğim limonlu sütlaçtan sonra portakal kabuklu sütlaç yaptım özellikle kokusu çok hoşuma gitti..
Meyveli sütlü tatlıları,kekleri ve pastaları çikolatalı olanlardan daha çok seviyorum...
Tarifimize geçelim dilerseniz..
500 ml süt
1,5 yemek kaşığı pirinç

2 yemek kaşığı tepeleme nişasta
180 gram tozşeker
2 yemek kaşığı portakal kabuğu rendesi
Yapılışı.
Önce pirinci az suyla kısık ateşte pişirdim,daha sonra uygun bir tencerenin içine sütü koydum süt ısınınca şekeri ekleyip karıştırdım.
Pirinci ekledim daha sonra portakal kabuğu rendeside sütün içine ilave edip karıştırdım... 
Az suyla açtığım nişastayıda sütün içine karıştıra karıştıra ilave ettim çok fazla koyulaştırmadan pişirdim...
Sütlacı kaselere paylaştırdım soğuyunca servise hazır..
Afiyet şifa olsun...